Sunday, February 12, 2017

Review: Lancôme Grandiôse mascara


Moje tri najljubše maskare vseh časov so zagotovo L'Oreal Telescopic, Jordana Best Lash Extreme in Too Faced Better Than Sex. Vsako imam rada na svoj način. Ko sem videla da je bil že čas, da zamenjam Telescopic (to sem uporabljala nazadnje), sem si rekla, da si po dolgem času lashko privoščim nekaj iz high end kategorije. Pobrskala sem, kaj zadnje čase punce najbolj priporočajo, ter se zagledala v Lancôme Grandiôse maskaro. Veliko jih pravi, da je ta maskara neverjetna. Pa sem si jo privoščila, mislila sem si, da že mora biti neverjetna za ceno cca. 36€! :) Še dobro, da  sem imela na zalogi še eno Muller darilno kartico za 20€, hihi!

Moj prvi vtis je bil tak: bila sem res presenečena kako lepe in dolge trepalnice sem imela po nanosu. Čeprav vem, da je primerjava bolj kilava, saj je bila moja prejšnja Telescopic maskara že tako uboga, da je zadnjih nekaj tednov sploh ni imelo smisla nanašati, tako da bi me katerakoli maskara lahko navdušila. Kakorkoli, Grandiôse maskara ima upognjeno 'steblo' krtačke (steblo? ne vem kako naj drugače rečem, hihi), kar lahko na začetku izgleda malce čudno, a sem ugotovila, da je ravno ta oblika tista, ki mi tako lepo pomaga doseči tudi tiste drobne, skoraj neopazne trepalnice v notranjih kotičkih oči! Že zaradi tega mi je takoj prirasla k srcu. Škoda je, da je precej mokre teksture, kar pomeni, da lahko trepalnice hitro tudi zlepi. Ugotovila sem, da je najbolje biti malce potrpežljiv (majhen nasvet: ta maskara ni za kakšno ekstremno jutranjo naglico) ter jo nanesti počasi in previdno. Spodnje trepalnice mi prav tako lahko lepo podaljša, poleg tega se mi med vsakodnevnim enomesečnim nošenju niti enkrat ni preslikala na veko ali pod oči. Opazila sem, da privihana oblika, ki jo naredi, ostane cel dan, kar je res super. 

Priznam, da je cena kar zasoljena, sploh za izdelek, katerega naj bi menjali vsake 3 mesece, pa vendar sem vesela, da sem si ga privoščila. Postala sem malce alergična na drugstore stojala, saj se mi je v zadnjih nekaj mesecih tisto malokrat, ko sem obiskala kakšno drogerijo zgodilo, da sem vzela nek izdelek ter šele doma ugotovila, da ga je nekdo že odprl in 'potestiral'... To me res razjezi, saj mi nikakor ni všeč uporabljati nekaj, kar si je nekdo drug že tacal po roki ali pa bog ne daj ustnicah. Če vidim, da je bilo že uporabljeno, raje kar vržem stran. Zato sem se v zadnjem letu tako navezala na online shopping, tako sem lahko bolj sigurna da bom dobila nedotaknjen izdelek. Tudi v tem sem našla en plus pri nakupu Lancôme maskare, saj je bila prodajalka v Mullerju res prijazna, maskaro je pred mano vzela iz zaklenjenega predala, jo vzela iz škatlice ter mi pokazala, da je seveda nedotaknjena. Plus kupovanja drage kozmetike? :) Mogoče zaradi tega izpadem malce snobovsko, ampak sem prepričana, da me še katera razume. 

No, malce sem se oddaljila od bistva, ampak lahko rečem da ne obžalujem nakupa, saj lepo podaljša trepalnice, jim da lepo barvo, jih priviha in jih tako tudi obdrži cel dan, poleg tega se ne preslika na kožo ali suši. Je pa res, da je lahko to minus za tiste, ki jim 'mokre' maskare delajo preglavice, tem bi svetovala malce potrpežljivosti pri nanosu ali pa nakup kakšne druge maskare. Bi jo kupila še enkrat? Mogoče, ampak mislim, da bo moja naslednja maskara bolj v rangu do 20€. :)

Katera je pa tvoja all time favourite maskara? :)

Lep vikend!

Nina 
xx



SHARE:

No comments

Post a Comment

© Nina's Blend. All rights reserved.
Blogger Template by pipdig